Če boste kliknili na besedno frazo tende cenik, boste preusmerjeni na spletno stran moje stranke, ki se ukvarja z prodajo tend in pergotend. Toda kdo bi si mislil, da bo prav besedna fraza tende cenik predstavlja tako velik vpliv na prodajo tend v podjetju.
Še preden sem jaz prišel v podjetje je podjetje skrbelo za svoje oglaševanje tako, da so pred vsako sezono pričeli z agresivnim oglaševanjem. Oglase za tende ste lahko videli na televiziji na obcestnih plakatih v revijah in časopisih oglas za tende ste lahko slišali na radiu in tako naprej.
Toda poslovni rezultati niso kazali pozitivne slike, saj so veliki vložki v oglaševanje predstavljali tudi velik minus v bilanci. Takšno je bilo stanje, predno sem jaz prišel v podjetje. Nato pa se je zgodil preobrat. Ko sem jaz prišel v podjetje sem začel gledati zadeve iz drugega zornega kota. Te oglaševalske zadeve sem začel gledati iz digitalnega zornega kota.
In moja prva stvar in osredotočenost je bila prav besedna fraza tende cenik. Lastniku sem predlagal zelo preprosto potezo in sicer takšno, da če se osredotočimo na besedno frazo tende cenik, lahko z vložkom nekaj eurov v primeru Google oglaševanja dosežemo tisto kar z ostalimi načini oglaševanja nismo uspeli doseči, to da ljudje preverijo naše cene in ugotovijo, da smo definitivno najbolj ugodni kar se tiče nakupa in montaže kvalitetne tende. Akcijo smo začeli in rezultati so se kmalu začeli pojavljati. Ljudje so hitro začeli klikati na oglasno ključno besedo tende cenik. Besedna fraza tende cenik je bila tako zanimiva, da smo se osredotočili in poskrbeli, da nas je tudi Google iskalnik pozicioniral organsko na prvo stran iskalnika, ko je nekdo napisal tende cenik. S temi aktivnostmi, smo bistveno ceneje poskrbeli, da je vsak dan vse več ljudi kliknilo na spletno stran in iskalo besedno zvezo tende cenik v upanju, da bodo našli pravo tendo za pravo ceno.