Nedavno nazaj se je prijateljica podala v podjetniške vode in odprla svoje podjetje. Ljubiteljsko se je ukvarjala z nego obraza in kremami za pomlajevanje kože. Ker ni vedela kako naj se loti prodaje, sem ji povedala kako lahko influencerji pripomorejo k temu.
Debelo me je pogledala, saj ni vedela kdo so to, zato sem ji razložila. Povedala sem ji, naj si najprej ustvari profil za podjetje na enem izmed družbenih omrežij. Ko sva to uredile, sem ji razložila, kako lahko influencerji izpostavijo njeno blagovno znamko. Povedala sem ji, da je vsak od njih podkovan na različnih področjih, kot naprimer:
- Potovanja
- Fitnes
- Kuhanje
- Ličila
Skupaj sva poiskali katera bi bila najbolj primerna za njeno blagovno znamko in jo kontaktirali. Presenečeni sva bili, ko se je dekle odzvalo na naše sporočilo, saj influencerji ponavadi dobijo na tisoče povpraševanj. Prijateljica ji je poslala nekaj testerjev svojih krem, da jih preizkusi. Influencerka je na svojem profilu objavila kremo in tako se je prodaja le-teh pričela.
Prijateljica ni mogla verjeti, da imajo influencerji tak vpliv nad prodajo. Rekla sem ji, da seveda, saj njihov profil vidi na tisoče ljudi in tako se možnost za prodajo produkta poveča. Rekla sem ji tudi, da verjetno bojo njene kreme videli tudi drugi influencerji ter jo kontaktirali. Prodaja krem je bila tako uspešna, da ni bilo potrebe po dodatnem oglaševanju.
Številni kupci so na svojih profilih sami objavljali, kako jim krema pomaga in tako brezplačno oglaševali produkt. Prijateljica je bila vzhičena nad vsem in me za zahvalo povabila k njej na večerjo. Pogovarjali sva se kako dandanes lahko influencerji pomagajo manjšim podjetjem do prodaje oziroma izpostavljenosti. Rekla sem, da je predvsem težko najti pravega, ki bi na primeren način to naredil. Imele sva srečo, da se je med številnimi influencerji najdla prava in tako izpostavila še neznano kremo.